lunes, 17 de enero de 2011

Aceptame, Acacio




Amistad en la red social
-¿Di…Diga?
-¿Acacio?
-¿Sí?
-Soy yo, Balbino.
-¿Quién?
-Ya te vale, ¿no?
-¿Perdón?
-¿Qué ye lo que quies que no vea?
-¿Có… cómo?
-¿Qué me tienes que ocultar?
-¿Eh? ¿Pero quién es?
-Joder, Acacio, ¿tan difícil ye?
-Oiga…
-Responder ahora. Confirmar amistad. ¡Dos teclas y ya está!
-¿Pero quién eres?
-Balbino, coño.

-¿Quién?
-¡Nun te fagas el tontu, eh!
-Son las cinco de la mañana.
-Ya ves. Y yo así...
-¿Cómo?
-En esti estado…
-¿Eh?
-…De aceptación pendiente. Muy fuerte, Acacio. Muy fuerte.
-¿Pero quién eres, tío?, ¿a ti paezte normal?
-¡Por supuesto que no! ¡Haz tres meses, Acacio, que…!
-¿Tres meses?, ¿de qué?
-…Te envié mi petición de amistad.
-¿Pero de qué coño me hablas?
-¿Qué ye, que te caigo mal?
-Pero…
-Tres meses, tío, y tu lista de amigos va creciendo y claro, yo…
-¿Eres imbécil?
-No, ye que toy impelido.
-¿Qué estás qué?
-Hay algo que me impele a buscar el apoyu de los demás.
-¿Pero tú de qué vas?
-Sabeslo de sobra, entraste en mi perfil.
-¿En dónde?
-En mi feisbu, Acacio.
-¿Pero quién coño eres?
-Ay, Cacín, no añadas más sufrimientu.
-¿Cacín? ¿yes Balbo, el mi cuñau?
-Claro, coño. ¿Por qué me faes esto?
-¿Y tú? ¿Cómo se te ocurre llamame a estes hores?
-Si no me aceptas siéntome incompletu.
-¡Tás como una puta cabra!
-¿Vas a agregame, cuñadín?
-Vete pa la cama, Balbo, que tás de los nervios.
-Tres mil quinientos amigos, ¿y yo nun toi entre ellos?
-Una cosa ye un amigu y otra un cuñau.
-Joder, pero tres mil quinientos…
-Balbino, voy colgate.
-Que poca vergüenza tienes. Ya y-lo diré a la tu hermana.
-Hala, ¡vete pa la cama!
-Oye, oye… ¡Zamarro!... Nun me cuel.. Oye… Y colgó.

No hay comentarios:

Publicar un comentario